Czy wiesz, że enova365 wspiera firmy i instytucje w zakresie wprowadzania e-dokumentacji pracowniczej? Od 1 stycznia 2019 roku jest możliwe przejście na e-dokumentacje pracowniczą.
✅ elektroniczna teczka osobowa pracownika to lepsze bezpieczeństwo przechowywanych danych oraz odpowiedź na wymogi rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO),
✅ cyfryzacja dokumentów eliminuje ryzyko związane z ich zagubieniem lub zniszczeniem,
✅ w programie enova365 istnieją 3 możliwości dodawania dokumentów do dokumentacji pracowniczej (dokument z dołączonym skanem, dokument z dołączonym skanem powiązany z danymi istniejącymi w programie, dokument dodający informacje na kartotece pracownika),
✅ każdy z dokumentów podpisać za pomocą elektronicznego podpisu kwalifikowanego,
✅ na każdym dokumencie znajdującym się w elektronicznej teczce pracownika dodano zakładkę „metryka”, na której są umieszczane informacje, który operator i jakie konkretnie operacje wykonywał na danym dokumencie wraz z wskazaną datą i godziną tych operacji.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Umów się na prezentację.
#enova365#rozwiązaniadlabiznesu#cdnet
Praca zdalna – zwiększ efektywność, pracuj bezpiecznie
W ostatnich miesiącach w branży IT stwierdzenie pracuj bezpiecznie nabrało nowego wymiaru. Dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość od zawsze wymuszała na ...
Zobacz więcej
Zobacz więcej
Nowa odsłona Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego
W tym trudnym dla wszystkich okresie, wychodząc naprzeciw oczekiwaniu rynku, który w większości opiera się obecnie na pracy zdalnej, chcemy ...
Zobacz więcej
Zobacz więcej
Dodaj komentarz