Optymalne procesy
Optymalizujemy procesy, skutecznie
wdrażamy system ERP, doradzamy, szkolimy
- Wygraj biznesowy wyścig
Napędzamy biznes
dzięki optymalnym procesom
Zobacz jak może wyglądać twój biznes dzięki cyfrowej transformacji zaprojektowanej przez cdnet. Nasza praca zaczyna się od zamapowania przepływu pracy, danych i informacji. Proponujemy optymalne wykorzystanie zasobów – eliminujemy zbędne czynności, pochłaniacze czasu, kosztowne przestoje. Wdrażamy nowoczesne rozwiązania informatyczne adaptując je do rzeczywistości i potrzeb Twojej firmy. Obieg informacji, dokumentów wewnętrznych i rozliczeń odbywa się może w czasie rzeczywistym, bez ryzyka utraty danych czy pomyłki pracownika.
Przyśpiesz
w biznesie
Zamówienia nie są realizowane bo czekają na wprowadzenie? Ręczne wykonywanie przetwarzanych czynności to przeżytek. Nie marnuj swojej energii i czasu pracowników na przepisywanie zamówień, oczekiwanie na informacje czy decyzje. Pracuj sprawniej dzięki zbudowaniu optymalnych procedur w przedsiębiorstwie. Miej informacje o zleceniach od razu niezależnie czy czeka na nie produkcja, sprzedaż czy księgowość. Od lat pomagamy firmom projektować skuteczne modele działania.
Automatyzacja
w standardzie
Dostarczamy system enova365 z obsługą procesów wbudowaną natywnie w logikę biznesową. Moduł Workflow jest integralną częścią aplikacji, dzięki temu możesz korzystać z zarządzania procesowego w każdym miejscu. Podczas wdrożeń, automatyzacja to dla nas standard. Tworzymy optymalny przebieg i przepływ pracy w Twojej organizacji na każdym etapie. Pozwól pracownikom skupiać się na tym, co najważniejsze bez powtarzalnych, rutynowych czynności. W dowolnym momencie masz wgląd w przebieg dowolnego procesu – dowiedz się jak Twoi pracownicy realizują swoje zadania.
Automatyzacja sprzedaży
Chcesz osiągać lepsze wyniki handlowe? Chcesz wyprzedzić konkurencję? Pomożemy Ci obsłużyć szerszy asortyment towaru, dostosowywać dynamicznie politykę cenową do możliwości konsumentów i przyśpieszyć realizację zamówień.
Pozyskuj nowe transakcje w skutecznym lejku sprzedażowym, obsługuj Klientów błyskawicznie, udostępniaj towary z zewnętrznych magazynów, pozwalaj personalizować oferty na odległość a swoich handlowców wyposaż w najlepszego osobistego asystenta pracy.
Zwiększ sprzedaż w swojej firmie niezależnie od modelu biznesowego. Pomagamy firmom działającym zarównow sektorze e-commerce oraz tym realizującym sprzedaż przez partnerów pod konkretne zamówienia czy też zdobywającym klientów poprzez przedstawicieli handlowych.
W platformie dla kontrahentów możesz zezwolić na generowanie dedykowanej oferty w zależności od stanu magazynowego, indywidualnego lub grupowego cennika czy też uzgodnionej promocji.
Działasz w modelu dropshipping? Udostępniaj towary z obcych magazynów, aktualizuj ceny na żywo i błyskawicznie obsługuj zamówienia w jednym systemie. Informacje o wszystkich czynnościach i zadaniach wykonanych masz w jednym miejscu. Również wszelkie dane rozliczeniowe, płatności, otrzymane przelewy i faktury gromadzisz w jednym miejscu. Automatyzować możesz też obsługę posprzedażową – serwis, reklamacje, zwroty czy windykacje.
- 1Rejestracja zamówienia w systemie
- 2Generowanie dedykowanej oferty
- 3Reakcja Klienta w Pulpicie Kontrahenta
- 4Automatyczna obsługa dokumentów i rozliczeń
- 5Obsługa płatności
- 6Zlecenie produkcyjno-magazynowe
- 7Obsługa reklamacji i procedur serwisowych
Optymalne procedury zakupu
Nie pozostawiaj firmowych wydatków przypadkowi. Zdefiniuj role i określ uprawnienia dla poszczególnych zakupów i decyzji wewnątrz firmy.
Zatrudniasz nowego pracownika? Wystarczy automatycznie uruchomić proces weryfikacji wyposażenia i odpowiednich zakupów wraz z zakończeniem procesu rekrutacji. Potrzebujesz narzędzi lub środków produkcji? Uzależnij proces zakupu od stanów magazynowych lub zleceń.
Kierownik danego zespołu zgłasza zapotrzebowanie lub generuje się ono samodzielnie po spełnieniu określonych warunków a odpowiednie osoby dokonują akceptacji, wyboru konfiguracji, zamówienia i rozliczenia – zgodnie z podziałem firmowych obowiązków i odpowiedzialności.
Urlopy, delegacje, nieobecności nie zatrzymają dobrze zorganizowanej firmy. W przypadku absencji określonej osoby, zadanie trafi do odpowiedniego zastępcy. Za zamówienie możesz zapłacić bezpośrednio z systemu enova365 dzięki integracji z bankowością internetową – szybko i bezpiecznie. Faktura kosztowa z odpowiednim opisem znajdzie swoje miejsce w księgowości.
- 1Zapytanie o zakup
- 2Weryfikacja przez Dyrektora Administracji
- 3Wybór odpowiedniej konfiguracji sprzętowej
- 4Rozesłanie zapytań ofertowych
- 5Wybór i opłacenie zamówienia
- 6Dokumenty zakupowe trafiają do Księgowości
Planowanie produkcji
Planujesz produkcję pod konkretne zamówienie?
Wyobraź sobie, iż produkujesz drzwi. Klient u Twojego partnera handlowego dokonuje wyboru upragnionego wzoru, wybierając preferowany model, kolor, okucia, klamkę i szyby. Doradca w oddziale generuje ofertę na podstawie specyfikacji klienta i dostępności podzespołów oraz uzgodnionych rabatów.
Twój dział zamówień widzi nowe zlecenie natychmiast po przyjęciu przez Doradcę oraz płatność tuż po jej zaksięgowaniu na rachunku.
Przyjęte zamówienie automatycznie pojawia się w dziale produkcji – w harmonogramie prac może zostać przydzielone wg kolejności lub zdefiniowanych reguł.
Niezależnie od stopnia skomplikowania produkcji oraz ilości zmiennych, wykonanie poszczególnych elementów trafia na odpowiednie linie produkcyjne i jest realizowane zgodnie z kolejnością ustaloną przez operatora.
W trakcie kompletacji nie zaskoczą cię braki. Dział zamówień już wcześniej reaguje i zamawia potrzebne podzespoły i części.
Obsługa klienta na najwyższym poziomie, oznacza dostęp do informacji i możliwość śledzenia postępów prac. Ich status może być widoczny zarówno dla działów firmy jak i odbiorców.
Po zakończeniu prac odpowiednie dokumenty wewnętrzne są generowane na magazyn, do działu sprzedaży i działu rozliczeń.
- 1Wybór i dostosowanie wzoru przez Klienta
- 2Zamówienie trafia do płatności
- 3Przydział w harmonogramie produkcji
- 4Rozdzielenie na linie produkcyjne
- 5Kompletacja pod zlecenie, uzupełnienie braków
- 6Oznaczenie postępów prac
- 7Klient obserwuje postęp prac
- 8Wygenerowanie dokumentów magazynowych i handlowych
Sprawne rozliczenia i HR
Obsługujesz tysiące przelewów miesięczne? Realizujesz projekty w modelu outsourcingowym? A może przyjmujesz kilkudziesięciu, krótkoterminowych zleceniobiorców?
Obsługuj nawet najbardziej skomplikowane rozliczenia w ułamku sekundy – zgodnie z przepisami. Nawet jeśli prawo zmienia się dynamicznie – systemowy silnik enova365 jest zawsze o krok przed nimi, przygotowany przez producenta na zmiany.
Opracowane i wdrożone przez nas procesy pozwolą Twojej firmie rozliczać wszystko bez zbędnego wysiłku.
Zatrudniasz pracowników lub podwykonawców do projektu? Twój dział HR otrzymuje wymagania stanowiskowe i budżet na wynagrodzenia, a po zakończeniu rekrutacji w systemie dostępne są wszystkie konieczne dokumenty.
Karta pracownika dostępna jest w systemie, a wynagrodzenie naliczane jest stosownie do aktualnych przepisów prawa pracy.
Martwisz się o zaliczki na podatek, ubezpieczenia społeczne, Pracownicze Plany Kapitanowe, Fundusz Świadczeń Pracowniczych? Twój dział kadrowo-księgowy nie jest pozostawiony sam sobie – wszelkie rozliczenia dowolnej liczy pracowników dokonywane są przez system enova365 z gwarancją zgodności z prawem.
Pracujesz z podmiotami B2B – Twoi podwykonawcy otrzymują wynagrodzenia na podstawie faktur zgodnie z wprowadzaną do systemu ewidencją.
Koszty wynagrodzeń i podwykonawców mogą być stosownie przypisywane do projektów w odpowiednich pozycjach.
- 1Zatrudnienie nowej załogi do projektu
- 2Sprawna rekrutacja zgodnie z wymogami
- 3Pełna e-dokumentacja kadrowa w systemie
- 4Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami
- 5Rozliczenie zobowiązań z urzędami zgodnie ze wskaźnikami
- 6Wypłaty dla podwykonawców z obsługą split payment
- 7Przypisanie kosztów pracownika do projektu