enova365
Dostarczamy najlepszy polski system ERP.
Zgody z przepisami, aktualny, nowoczesny i mobilny.
- Nieograniczone możliwości
Systemowa moc
Pewność w biznesie
Poznaj technologię dla automatyzacji procesów, do usprawnienia działania i podniesienia efektywności przedsiębiorstwa. Jest wiele aplikacji biznesowych na rynku. Wybierając gotowe, zamknięte rozwiązania ryzykujesz, że to system zrówna Cię z innymi. Wybierz przyszłość , w której masz przewagę i wyprzedzasz konkurencję. System enova365 wyróżnia możliwość modelowania nieszablonowych procesów biznesowych, precyzyjnie wedle wymagań firmy. Możesz pracować jak chcesz i jak lubisz – mobilnie, z dowolnego urządzenia. Zyskujesz możliwość integracji ze specjalistycznym oprogramowaniem branżowym. Wybierasz mądrze – system enova365 jest zawsze aktualny z przepisami prawa oraz jest nowoczesny technologicznie.
Co wyróżnia system ERP enova365
Mobilny
Odkryj najbardziej mobilny system zarządzania przedsiębiorstwem ERP w Polsce! Dostępny z każdego urządzenia (komputer, tablet, smartfon), a także w instalacjach lokalnych, online oraz w chmurze. Niezależnie od sposobu korzystania, użytkownik ma wygodny dostęp do tych samych danych i funkcjonalności.
Zgodny z przepisami
Nieustannie zmieniająca się legislacja wymaga systemu ERP zgodnego z przepisami. System zawsze zgodny z prawem. JPK, RODO, split payment to standard – bez ukrytych opłat. Producent zapewnia biznesowi bezpieczeństwo i dostęp do aktualizacji.
Nowoczesny technologicznie
enova365 to system XXI, aktualny technologicznie, To w pełni integrowalna platforma biznesowa, która może zostać włączona w obecną infrastrukturę IT bez konieczności wymiany pozostałych programów branżowych lub posiadanych dedykowanych rozwiązań.
Dopasowany do potrzeb
enova365 funkcjonuje w firmach handlowych, produkcyjnych oraz usługowych. Niezależnie od branży i sposobu pracy odpowiada na potrzeby użytkowników. Wraz ze wzrostem firmy, istnieje możliwość poszerzenia funkcjonalności, co ważne bez konieczności wymiany systemu.
Jak enova365 pracuje na Twój sukces?
Zgodni z przepisami prawa
Split payment
Mechanizm podzielonej płatności wymaga zmiany obsługi faktur czy zleceń przelewów. enova365 umożliwia obsługę rozliczeń realizowanych zarówno w modelu tradycyjnym, jak i split payment. Dodatkowo analizy cash flow oraz Business Intelligence pozwalają sprawniej zarządzać i kontrolować finanse Twojego przedsiębiorstwa. Webservice bankowy pozwala na bieżąco kontrolować stany kont firm.
RODO
System enova365 oferuje rozwiązania z zakresu zarządzania danymi pracowniczymi i handlowymi. Wszystkie firmowe dane są bezpieczne a oprogramowanie pozwala na dokładne określanie zakresu danych osobowych, praw do ich modyfikacji oraz osób, które mogą z nimi pracować. Dodatkowo zyskujesz system, który pozwoli na sprawne ewidencjonowanie zgód i zarządzanie nimi.
Pracownicze Plany Kapitałowe
Obowiązkowy dla pracodawców, fakultatywny dla pracowników system długotrwałego oszczędzania, którego celem jest gromadzenie dodatkowych środków pieniężnych na poczet przyszłych emerytur. Rozwiązania kadrowo-płacowe w enova365 są błyskawicznie dostosowane do zmian legislacyjnych
E-teczki pracownicze
Dokumentacja pracownicza w formie elektronicznej pozwala na obniżenie kosztów związanych z przetrzymywaniem dokumentacji w tradycyjnych magazynach. Dzięki technologii OCR sprawnie przeniesiesz wszystkie akta pracownicze do nowego cyfrowego archiwum. Możliwość podpięcia podpisu elektronicznego oraz metod uwierzytelniania dla pracowników pozwolą Ci wyeliminować papierowe umowy i dokumenty.
Obszary funkcjonalne
Chcesz obsługiwać Klientów, sprawnie, dokładnie i gwarantując im pełną satysfakcję? Wdróż procedury, które zapewnią najwyższy standard obsługi –z enova365 będzie to również szybkie i wydajne.
- Szacuj ceny i buduj oferty wewnątrz systemu, błyskawicznie odpowiadając na zapytania zgodnie z aktualnymi stanami magazynowymi.
- Kontroluj koszty na każdy etapie procesu.
- Udostępnij handlowcom kompleksową informację o towarach obecnych jak i tych, które dopiero się pojawią.
- Obserwuj i analizuj swoje leady sprzedażowe na każdym poziomie procesu sprzedaży dzięki obsłudze lejka sprzedażowego.
-
Korzystaj z wygodnego CRM w podróżach i podczas spotkań z Klientami – pomogą Ci w tym aplikacja mobilna i dedykowana funkcjonalność systemu enova365.
Jak działa lejek sprzedazy w enova365?
Wbudowany w system lejek sprzedaży umożliwia analizę leadów na każdym poziomie procesu sprzedaży.
Umożliwia analizę potencjału sprzedażowego leadów oraz sprawdzenia na jakim etapie procesu się znajduje, dostarcza informacje o zaangażowaniu potencjalnych klientów, źródle ich pozyskania.
Zespoły sprzedażowe oraz menadżerowie mogą łatwo analizować pracę w przeglądarce dzięki wizualizacji danych w formie wykresów. Sprzedaż może szybko zareagować na działania klienta i podjąć kontakt oraz jakie są właściwe działania, które pozwalają osiągnąć cel.
Nie ważne czy zatrudniasz kilku czy kilkuset pracowników. Zyskaj pewność zgodności z prawem i komfort pracy działów personalnych.
Prowadź całość procesów kadrowo-płacowych w jednym miejscu. Rekrutuj i zarządzaj, mając wszelkie potrzebne dane pod ręką – analizuj ścieżkę kariery i szkolenia, monitoruj czas pracy. Wszystko w jednym miejscu.
Twoja firma może z łatwością usprawnić obsługę procesów kadrowych i skrócić kolejki do działu HR. Udostępnij swoim pracownikom portal samodzielnego składania i obsługi wniosków typu urlopy i delegacje. Dzięki Pulpitowi Pracownika oraz Pulpitowi Kierownika procedury obiegu wniosków pracowniczych są w pełni zautomatyzowane. Uzględniaj nieobecności, zastępstwa, zmiany organizacyjne i miej pewność, iż każdy wniosek trafił w odpowiednie ręce.
System enova365 dla Kadr i Płac opracowywany jest przez zespół najlepszych specjalistów, którzy codziennie analizują najważniejsze informacje związane ze zmianami w prawie czy aktualizacją wskaźników płacowych. Zyskaj pewność w biznesie – nawet duże zmiany i nowe obowiązki tj. Pracownicze Plany Kapitałowe otrzymujesz bezpłatnie w ramach swojej aktualizacji.
- Pozwól pracownikom skupiać się na tym, co najważniejsze. Eliminuj ręcznie wykonywanie powtarzalnych czynności!
- Sprawdzaj stan każdego procesu i nadzoruj jego przebieg – dowiedz się, jak Twoi pracownicy realizują swoje zadania!
- w obszarze handel pojawiły się analizy oraz raporty w formie tabel i wykresów prezentujące dane sprzedażowe w kontekście kontrahentów, towarów, a także całej firmy w aspekcie bieżącego i poprzedniego roku,
- do standardu wprowadzono raporty prezentujące sprzedaż z uwzględnieniem regionalizacji (sprzedaż towarów w regionie, udział kontrahentów w sprzedaży w danym regionie), a także raporty prezentujące dynamikę miesięczną sprzedaży w bieżącym i poprzednim roku (w ujęciu miesiąc do miesiąca oraz miesiąc do analogicznego miesiąca poprzedniego roku), w obszarze finansowym wprowadzono analizy nierozliczonych płatności kontrahentów wraz z terminami ich przeterminowania, a także analizy kont kosztowych zespołu 4 oraz 5 planu kont.,
- w obszarze CRM wprowadzono raporty związane z leadami, transakcjami oraz aktywnymi zadaniami.
Poradnik ERP
Chcesz wiedzieć więcej o możliwościach enova365, zmianach w przepisach oraz o procesach biznesowych?
Przeczytaj Poradnik cdnet o ERP.
Poznaj analizy, które pozwolą zrozumieć procesy ekonomiczno–finansowe w branży, którą cechuje spora konkurencyjność więcej
Poznajcie historię jak można skutecznie przejść na jeden system, który będzie odpowiedzialny za zautomatyzowane procesy realizowane w firmie. więcej
Jednym z wyzwań jakie stoją przed przedsiębiorcami wraz z nowym rokiem kalendarzowym jest dostosowanie biznesu do zmieniających się przepisów prawa. Aby ułatwić ich wdrożenie, eksperci enova365 przygotowali poradnik opisujący najważniejsze zmiany w obszarach finansowo księgowych oraz kadrowo - płacowych jakie będą obowiązywać w roku 2020. Dodatkowo omówione zostały przepisy prawne, które obowiązują od IV kwartału 2019.
W publikacji znajdziecie Państwo opisy zmieniających się przepisów prawa, komentarze ekspertów oraz informacje w jaki sposób system enov365 pomoże w przygotowaniu się do zmian.
Jeśli zainteresował Cię temat i chcesz pozyskać bezpłatny poradnik napisz do nas:
System ERP (ang. Enterprise Resource Planning) to oprogramowanie, służące do kompleksowego zarządzania zasobami przedsiębiorstwa. Pomaga w gromadzeniu, przechowywaniu i interpretacji danych, które pochodzą z podejmowanych procesów biznesowych. Charakteryzuje się wspólną bazą danych oraz spójnym interfejsem, umożliwiającym wygodną pracę we wszystkich obszarach.
Idea oprogramowania ERP opiera się na automatyzacji procesów wewnętrznych i zapewnieniu przepływu danych w obrębie przedsiębiorstwa. Dzięki zróżnicowanym poziomom uprawnień każdy pracownik ma dostęp do niezbędnych informacji z perspektywy zajmowanego stanowiska.
Proces wdrożenia systemu ERP do przedsiębiorstwa pozwala na zdefiniowanie potrzeb i precyzyjne dopasowanie funkcji systemu do charakterystyki firmy, przez co dla każdej z osobna będzie posiadał unikatową konfigurację. Elastyczna budowa w oparciu o moduły pozwala na rozszerzanie dostępnych funkcji wraz z rozwojem firmy i jej nowymi potrzebami. Dzięki temu system może rosnąć razem z przedsiębiorstwem.
Wdrożenie systemu enova365 daje Ci możliwość rozszerzenia instalacji o dodatkowe moduły – bez konieczności wymiany całego systemu. Korzystasz z tych funkcji, których potrzebujesz, a rozbudowa dotyczy tylko nowych!
Split payment, czyli model podzielonej płatności dotyczy podatku VAT został wdrożony ustawą o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw z dnia 1 sierpnia 2017 roku. W ustawie o VAT nowo dodany rozdział 1a ma dotyczyć mechanizmu podzielonej płatności.
- Split payment teoretycznie jest dobrowolny, w praktyce może się okazać, że każdy przedsiębiorca będzie posiadał konto bankowe VAT.
- O przejściu na mechanizm decyduje bowiem nabywca, a nie sprzedawca.
- Zgodnie z informacjami zawartymi w komunikacie przelewu, bank ma automatycznie dzielić płatność na wartość netto i podatek VAT.
29 sierpnia 2019 r. Prezydent podpisał ustawę wprowadzającą obowiązkowy mechanizm podzielonej płatności.
Ustawa jest konsekwencją decyzji derogacyjnej wydanej w lutym 2019 r. przez Radę Unii Europejskiej, na podstawie której Polska uzyskała możliwość wprowadzenia obowiązkowego mechanizmu podzielonej płatności.
Najistotniejsze założenia:
- obowiązkowy split payment dotyczy wyłącznie transakcji dokonywanych pomiędzy podatnikami (B2B), które podlegają opodatkowaniu VAT w Polsce, udokumentowanych fakturą, w której kwota należności ogółem przekracza 15 000 zł (brutto);
- obowiązkiem stosowania mechanizmu podzielonej płatności objęte zostaną wybrane towary oraz usługi (szerzej omówione w dalszej części);
- podmioty zagraniczne rozliczające za pomocą przelewów bankowych transakcje podlegające opodatkowaniu VAT w Polsce zobowiązane zostaną do otwarcia rachunku bankowego w Polsce;
- wprowadzony zostanie obowiązek umieszczenia informacji na fakturze o stosowaniu obligatoryjnego mechanizmu podzielonej płatności,
- możliwe będą zbiorcze płatności (za kilka faktur w ramach jednego przelewu),
- środki z konta VAT będzie można wykorzystać do regulacji innych zobowiązań podatkowych (PIT, CIT, akcyza, cło) oraz składek ZUS.
Pracownicze Plany Kapitałowe to nowy, obowiązkowy z punktu widzenia pracodawcy, a dobrowolny dla pracownika, system długotrwałego oszczędzania, którego celem jest gromadzenie dodatkowych środków pieniężnych na poczet przyszłych emerytur.
Od 1 stycznia 2019 r. nie będzie już wymagane prowadzenie papierowej teczki akt osobowych pracownika. Dokumentacja pracownicza w formie elektronicznej pozwala na obniżenie kosztów związanych z przetrzymywaniem dokumentacji w tradycyjnych magazynach. Dzięki technologii OCR sprawnie przeniesiesz wszystkie akta pracownicze do nowego cyfrowego archiwum.
Możliwość podpięcia podpisu elektronicznego oraz metod uwierzytelniania dla pracowników pozwolą Ci wyeliminować papierowe umowy i dokumenty. Z enova365 będziesz również gotowy na nowe wymagania prawne - składnie raportów do ZUS oraz załączanie ewidencji czasu do teczek pracowniczych. Dzięki pulpitom do samoobsługi pracowniczej, usprawnisz komunikację między działem HR a pracownikami firmy.
Elektroniczna teczka osobowa to lepsze bezpieczeństwo przechowywanych danych oraz odpowiedź na wymogi rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). Cyfryzacja dokumentów eliminuje ryzyko związane z ich zagubieniem lub zniszczeniem.
O tym z jakimi współczesnymi wyzwaniami mierzą się Biura Rachunkowe można przeczytać w najnowszej publikacji Producenta enova365. Chcesz dowiedzieć się więcej napisz do nas: kontakt@cdnet.com.pl
Chcesz sprawdzić możliwości enova365
Mamy dla Ciebie unikalny dostęp i sprawdzone środowisko testowe.
Dostosujemy demo do Twoich potrzeb
Zostaw swój email lub telefon a skontaktujemy się z Tobą
Dostosujemy wersję demo do Twoich potrzeb.
Podczas bezpłatnej prezentacji wybranych modułów systemu przedstawiamy optymalne dla firmy funkcje programu. Spotkajmy się.