W tym trudnym dla wszystkich okresie, wychodząc naprzeciw oczekiwaniu rynku, który w większości opiera się obecnie na pracy zdalnej, chcemy zachęcić Państwa do zapoznania się z udogodnieniami, jakie zostały przygotowane dla Biur Rachunkowych. W bieżącej wersji enova365 z serii oznaczonej numerem 2010.0.2 narzędzie do komunikacji między Biurem Rachunkowym a jego Klientami, jakim jest Pulpit Klienta Biura Rachunkowego, zostało poszerzone o możliwość wystawiania faktur sprzedaży (tzw. samofakturowanie) oraz o możliwość wprowadzania dokumentów zakupu i sprzedaży do ewidencji dokumentów księgowych. Szczegółowy opis jest dostępny na stronie
Udostępniając to narzędzie swoim Klientom zapewnicie ich, że:
✅wszystkie istotne informacje znajdą w jednym miejscu,
✅ w dogodnym czasie będą mieć możliwość generowania wydruków z obszaru zapisów księgowych, rozliczeń podatkowych, rozrachunków oraz środków trwałych,
✅ mogą sprawdzić on-line sumaryczne wartości dotyczące podatków oraz ZUS za wskazany okres.