moduł Członkowie

Członkowie obejmuje ewidencję członków oraz naliczanie i rejestrację wpłat składek

Dla kogo:
  • Organizacje, które prowadzą ewidencję członków
  • Organizacje społeczne, administracyjne, religijne, np.: stowarzyszenia, fundacje, związki zawodowe, partie polityczne, spółdzielnie
Funkcjonalność:

Ewidencja członków:

  • rejestracja danych członków w podziale na:
  • członków zwyczajnych, czyli osoby fizyczne będące członkami danej organizacji,
  • członków wspierających, czyli osoby i instytucje deklarujące wsparcie finansowe dla organizacji,
  • rejestracja danych kandydatów na członków,
  • powiązanie ewidencji członków z ewidencją kontrahentów,
  • nadawanie statusów członkom i kandydatom:
  • oczekujący na przyjęcie,
  • przyjęcie w poczet członków,
  • skreślenie z listy członków.

Ewidencja składek członkowskich:

  • definiowanie zasad naliczania składek,
  • określanie indywidualnych składek dla wybranych członków,
  • okresowe naliczanie składek,
  • rejestracja wpłacanych składek,
  • kontrola nad stanem opłacenia składek,
  • ustalanie sald wpłaconych składek dla poszczególnych członków,
  • umarzanie składek.
Korzyści:
  • kompleksowa ewidencja członków i wpłacanych składek,
  • automatyzacja procesu naliczania i kontroli wpływu składek członkowskich,
  • pełna informacja o aktualnej liczbie członków i ich wpłatach,
  • mniejsza pracochłonność związana z uzyskaniem danych analitycznych,
  • zarządzanie należnosciami z tytułu składek.